30 Temmuz 2010 Cuma

akın burada sekiz olmuş... sabah 6.30 da kalkınca bende on sekiz oldum..

aklıma geldi anamurdayken çişini yapıp gelmişti temizlemiştik ama zeynep ablasının yatağına cumburlop atlayınca zeynep ıyyyh ben artık orda yatmam pipisi sürüldü dedi.. sabah orada yatmadı akın da kalkınca anne ben yatayım mı buyda çişim kuyumuştur dedi... güldük işte...

28 Temmuz 2010 Çarşamba

töşekkür ederim

anamuydan bugün uçakla döndük... bulutların arasından geçtik..hatirayı gördük... doranın haritası var ya o işte... dayım bizi bozyazıya götürdü havaalanına bıraktı... şu an babam bana yemek yediriyor..annem çok yorgun.. ama dayımı yengemi kuzenlerimi gördüğüm için çok mutluyum biraz çimcikledim kardeşlerimi aslında öyle de yapmam ama baba baba dedikçe çok içlenip kıskandım... kızlar baba baba dedikçe ben de benim babam çok güçlü kocaman bi de köpek gibi karınca gibi kocamannnn dedim

bi de anamur kalesine gittik dün.. kocaman bi kale aynı iştambuldaki kaleye benziyor.. dayım önce bizi balıkçıya sonra da kaleye götürdü kalenin önündeki derede su kaplumbağaları yaşıyordu bir tanesi de annesini arıyordu.. bi de dayım bana iki tane araba aldı bi tanesi itfaiye arabası dedim ki ben bu arabayı istiyorum bu arabayla insanları kurtaracağım
sonra bi de kamyon aldı.. bi de yap boz araba aldı.. anamurda babamın kuzeni ekrem amcamla da görüştük tyabzon tıyabzon diye bağırıdık... o bordo dedi ben mavi dedim..

kardeşlerime yengeme ve bi tanecik dayıma töşekkür ederim

23 Temmuz 2010 Cuma

tatil günlerim

anamuydayım her gece evimize gidelim diye ağlyorum ama yine de iyiyim.. kuzenlerimle oynuyoruz bazen de anlaşamıyoruz.. bu sabah saat 7 20 de annemle denizde yüzüyorduk..sudan kendim çıkıyorum kendim giriyorum.. suda kolluklarımı takıp az da olsa duruyorum ama hep konuşuğum yada güldüğüm için su kaçıyor ağzıma neyse ki pürrpppppp diye atıyorurum suları..dayım bana şiş yedirdi bu akşam annem erol taş gibi yediğimi söylüyor şişten koparttım etleri çok yezzetliydi..

22 Temmuz 2010 Perşembe

anamuyy

dün geldik anamuya... çok yorucu kötü bir yolculuk yaptık ama otogarda dayımı yengemi ve kardeşlerimi görünce unuttuk herşeyi... akşam da babamı öszledim diye evimize gidelim diye ağladım garipsemişim annem öyle diyor.. bi de kuzenlerimin ikisi de babasına çok düşükn onlar baba baba dediçe içlendim durdum..neyse ki bugün iyiyim.. denize giriyoruz..sitede bisiklet sürüyoruz ablamla.. bi de bu akşam parka gittik..babamı özledim ama daha iyiyim... iyi günlel

19 Temmuz 2010 Pazartesi

anamuya gidiyoyuz

yarın gidiyoruz anamuya..dayım bana bot almış zeynep ve defneyle bineceğiz..kumdan kale yapacağım... annem keyifsiz biraz babam gelemiyor diye... gelince de inşaat evimize taşıncaz.. herkese iyi günlel

17 Temmuz 2010 Cumartesi

Bunaltıcı

ne yapacağımızı şaşırdık.. geceleri ben yorgunluktan uyuyorum ama annem sürekli arkama yaz bez sokuyor yada etletimi değiştiriyor.. o ise uyuyamıyormuş sıcaktan... sabah da gürülütden ve yine sıcaktna uyanıyoruz erkenden.. ben uyurken de yatmış bugün ama uyuyamamış.. ev aktiviteleri yapıyoruz.. bugün bi de balkonda bana yatak yaptı.. sabahtan biraz yattım oynadım.. dün akşam da babam beni lunaparka götürdü..
annem kocaman bir leğene su dolduruyor ılıkla soğuk arası orada yüzüyorum banyoda oyun oynuyorum ferahlıyorum.. sonra da annem o suyla balkonları yıkıyor suyumuz azalıyor dünyda ziyan olmasın sular diyor..

perşembe akşamı selim amcalardaydık... akşam oturmasına gittik vardığımızda saat 22 yi geçiyordu.. anamurda dayımlar yatarken biz daha yeni gzemeye gitmiştik :)

pek iştahım yok..babam da bana karpuss aldı bi de ben karpusscu oldum... gell gelll karpusss şatıyoyum hemen poz verdim çok güzeldi... büyüyünce karpusscu olcam.. annem de kavun istedi.. o da kavun seviyor.. ben karpuz kavun babam da sadece karpuz seviyor...bi de kavun seçtim tatlılarından..

15 Temmuz 2010 Perşembe

şıcakkkk

of çok şıcak... bi de ateşim var biraszz. annemin tepesine atlıyorum eğilip bir yerden birşeyler alıyor o anda koltuktan hopppppppp uçuyorum... çok hareket etmek istiyorum..babam dedi ki biz karadenizliyiz enerjimiz çok olur.. o yüzden hamsi paluğu kibi oynaruk.. akının enerjisini olumlu bir şekilde önce cinmastik sonra spor halk oyunları gibi birşeylere yöneltmeliyiz

annem arada of oğlum yeter yoruldum diyor ben uyuyunca biraz şarj oluyor.. sonra tekrar... fındık getirmişti halam onu da yiyiorum bi yandan..annecim hem hareket etmez diyorsun hem de finduk veriyorsun..

bu de demin ütü masası kaydırağım.. kayıp yoruldum sonra da uyuydum :)

13 Temmuz 2010 Salı

mişafirimiz gelmişti...

bugün salı... oliviumdan akşama doğru geldik... annemin sinirleri yatıştı çok şükür daha sakin şu ara... düşündü taşındı galiba bilemiyorum valla... dün bize annemin eski okulundan bir arkadaşı geldi..yonca abla... ben onunla judo yapmak istedim ama gücü yetmedi onu sevdim tüm hünerlerimi gösterdim.. annem bize kahvaltı hazırladı.. sonra ben uyuyunca onlar oturmuş şohbet etmişler.. uyanınca da birlikte simitçinin bahçesinde oturduk..bir de başka bir abla geldi şohbet ettiler... annem bana yemek pişirme seti aldı.. ben de önce annemlere sonra da orada tanıştığım arkadaşıma yemek pişirdim.. tavuk pişirdim bi de yumurta kırdım hadi gelin buyrun...

sonra bugün de oliviuma gittik..salı pazarı diye birşey varmış araplar da vardı..çok kalabalıktı.. önce müzik etkinliğine katıldık..sonra diğer çocuklarla birlikte üst katta birşeyler yiyip kaydıraktan kaydık... çok eğlendim ve yoruldum... annem beni arabama zorla oturttu oğlum dinlenmelisin yoruldun dedi..biraz mızıkçılık ettim ama o etraftaki giyisilere bakarken ben uyuklamaya başladım. sonra kendisine polirsten ayakkabı bakarken babamın aykkablarından gördüm anne bunlar baba ayakkabısı bana bunndan alar mısın dedım annem alırım oğlum dedi zaten delikli bi ayakkabı alacaktı bana o kadar beğendim ki hemen giydim sonra da uyumuşum eve gelirken yolda uyandım.. biraz keyifsizdim gelince babamın ayakabılarının yanına kendi ayakkabılarımı koydum annem de fotoğrafını çekti . benim babam gibi ayakkabım var.. (akşam hikmetle konuşurken onun duygulanmasını hissettim canım benim gurur duydu mutlu oldu)

babamala atletlilen takımı kurduk..çok şıcak.. benim ateşim de var.. bi de anamura gidiyoruz.dayımlara.. çok sevinçliyim... babama babacım dedikçe babamın içi kaynıyor... kule yaptık yol yaptık ama onun fotoğrafı yok.. onu da sonra koyar annem buraya.. şimdi bana vitaminli yemekler yapıp beni iyileştirmesi gerekiyorumuş...
babannemin fasulyeleri salatalıkları şenlenmiş.. benim onları toplamamı bekliyormuş..bakarsın uçağa atlar gidiveririz trabzona... anneannemle dedem de iştambuldaki yeni evimize gelecekler ayın sonunda.. keşke tüm sevdiklerim yanımda olsa..

12 Temmuz 2010 Pazartesi

günlerden pazar.. ailem...

sabah erkenden uyanmıştım. saat 7 civarı...annem ve babam da benim yaygarama kalkmak zorunda kaldılar ama erken kalkmayı güzel bir duruma dönüştürüp hemen piknik sepetimizi hazırladık saat 9 olmadan da sahilde güzel bir pikniğe koyulduk..yağmur yağmıştı bir kaç gün önce o yüzden de kimse yoktu.. sakindi ortalık..kahvaltı yaptık uçurtma uçurduk... babamla top oynadık..amcam da geldi sonra sürpriz oldu gelişi... şövalyecilik oynadık onula da.. sonrasında babam bana ağaca çıkmayı öğretti. birlikte karşılıklı ağaçlarda kedi olduk.. sonra yedikule hayvan barınağına gittik..köpeklerim beni tanıdı bana sarıldılar yaladılar üstüme atladılar..sonra eve gelip sıcak sularla yıkandık... yorgunluktan uyumuşum.. dolu dolu bir sabah geçirdik.. hepimiz çok mutluyduk...

8 Temmuz 2010 Perşembe

bugün kuzenlerimle buluştuk.. biraz makyaj yaptım göz kalemi sürdüm.. neyse dolmuşa bindik gidiyoruz.. güneş gözlüğümü çıkardım..akın kucağımda bana baktı gülümsedi ve anne şen kadın olmuşşsun dedi... ben de güzel olmuş muyum oğlum dedim... hı hı evet ...

demin yatıyor.. bir türlü uyumuyor.. dedim oğlum uyusana... anne babam beni öpmedi ama uyuklayan babayı kaldırdık.. (bu cümleyi duyunca anında kalktı) öpüşüp koklaştılar... sonra benim çamaşır asmamı bekledi.. uyu annem sen beni bekleme.. annelerin işi hiç bitmez dedim... kıvrıldı babasının yanına uyudu...
ben yasin okuyup dua edicem... bulaşık makinesi sabahı beklesin bari...

bugün çok güzel bir gün geçirdik.. en baştan başlayayım durun bi dakika... öncelikle kandilinizi kutlarım.Allah dualarımızı kabul etsin.. pazar günü inşaat evimize gittik evimizi temizlettik.. su olmadığı için sıkıntı vardı.. benimde pek keyfim yoktu..sineklerle ve griple başım beladaydı.. gülşaha gittik bizde..iyi ki de taşınmışlar.. biz inci ile oyun oynadık artık bizi tanıyor... anneme ve bana gülümsüyor... aaauu auuu diye sesler çıkarıyor.. bi de bana bakıyor... bi de tv ye bakıyor eğer yakalarsa... fotoğraflarımızı koyuyoruz...

sonra ki fotoğraflar da dün ki olivium gezimizden..annemle OYUNCAK HİKAYESİNİ izledik..çok güzeldi.. sonra taş boyama etkinliğine katıldık... yemek yedik kaydıraktan kaydım.. akşam da babam benim her yerimi yedi...

sonra ki fotolar da bugün ki sular vadisi gezimizden.. sema teyzem pelinn teyzem ve helin ablam... annem foto çekerken hiç kendini çekememiş...bizi evimize bıraktılar..teşekkürler sema teyzeciğim.. bana ladığın arabamla da oynuyorum hep...gelince uyumuşum yorgunluktan.. annemde güzel yemekler yaptı.. sonra da çarşıya gittik babamla buluştuk babam bana harfler aldı hediye.. yapışıyor dolaba... çok güzel...