13 Aralık 2008 Cumartesi

bayram seyran gelen giden....

bugünlerde evimiz en kalabalık ve yoğun günlerini yaşıyor.. bende sevinç içinde ortalarda dolanıyorum.. geçen cumartesi amcamlar geldi mengenden.. bayramda işlerimizi yaptık annem ve yengem baki amcamın evini temizledi babamlar da boyadı.. evet en sonunda baki amcamın düğünü olacak.. çok şükür... sonra baki amcamın müstakbel eşi ve ailesi geldi sonra ev eşyası alma derdine düştüler.. velhasıl eşyalar alındı yerleşmeye başlandı içimiz bir rahatladı.. annem yorgunluktan bayıldı.. ben arada vızırdıyorum ama olsun ... güzel günler bunlar.. en kısa zamanda da nikah olacak.. ben birileri olduğunda hemen bütün marifetlerimi göstermek istiyorum.. mesela önce kubat'tan topal türküsünü açtırıp oynuyorum bir yandan da sılığımı çalıyorum..sonra gitar ve ardından da sazı getirtip şarkı türkü söylüyorum... gülşah yengemin babası bıyıklı olduğu için ona dede diyorum hatta Fikret amcam ondan daha çok dede ile ilgilenmeme çok bozuldu.. baki amcamın evi bize çok yakın ara sıra kahvaltıya gideceğim..
bu ara annemin bana okuduğu kitapları bende kedime kaplanıma ve kurbağama anlatıyorum... 'auvv bak bill (fil).. kabı kabagaaaaa.. ee ee eee... ..' çok güzel anlatıyorum.annemin beni yiyesi geliyormuş.. kalabalık iyi hoş ta azıcık annem benle az ilgilense canım sıkılyor ve ona naz yapıyorum..annem beni hemen öpüyor seviyor.. çünkü diyor ki ben kocaman oldum hala anneme naz yapıyorum varsın akın da bana yapsın... yaşa annem..
herkese iyi geceler... fotoğraflarımı bekleyin şimdi vaktimiz yok..