19 Mart 2010 Cuma

zıplayan top

bugün akını kontrlole getirdim doktora... buraya geldiğimzden beri hiç kontrolden geçmemişti.. kışı da hafif öksürük tıksırıkla atlattık çok şükür.. gittik çok sevimli bir doktor amca bizi karşıladı.. akın da doktor setini yanına almıştı steteskopunu boynuna taktı hiç ağlamadan muayne oldu fakat doktor yumurtalara bakarken bir tanesinin olmadığını farketti beynimden kaynar sular döküldü o an.. daha önce orada olduğunu biliyorum aslında.. akına ben demiştim ki daha önce oğlum burada senin iki tane küçük topun var demiştim..(hatta iki tane yumurtan var demiştim öncesinde tavukların yumurtasını soruyordu o ara.) neyse doktor neyse kiyumurtayı biraz geride buldu azıcık yuvasından çıkmış geriye doğru..akına durumu izah ettim bu sefer o anlatmaya başladı benim topum jıplamış jıplamış sonra kaybolmuş evini bulamamış anne öyle diyil miii (gözlerini kocaman açıyor ses incecik)... bün toplar yuvalarına gitsim şimdii.. bütün çocuklar da uyumaya... marş marş...

0 yorum: