17 Nisan 2010 Cumartesi

iyi ki doğdun en eski dostum



benim zeytin gözlü güzeller güzeli en eski arkadaşım.. biliyorsun bu yıl benim için zor bir yıl.. evimin,ailemin düzeni değişti.. bir iştambul bir kavabük derken iyice zorlandım.. bir araya geldiğimizde de ondandır sana biraz hırçın davranmam.. çünkü ben babama da aynı sana yaptığım gibi uzak duruyorum böyle .. küsüyorum işte kendimce.. yoksa bilirsin biz senle şu 3 yılı aşkın zamanda ne güzel ve değerli günler paylaştık.. o yüzden bakma kızgınlığıma küskünlüğüme... seni sevmesem küser miyim hiç?... bak yaşgünümüz ayrı geçiriyoruz.. inşallah bundan sonra ki yaşımızı birlikte kutlarız... seni çok seviyorum..



DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NAZE... SEVGİLERİMLE... AKIN

1 yorum:

Aslı Budak dedi ki...

COK OZLEDIK BIZ SIZI, TATSIZ TUZSUZ GECTI DOOMGUNU FALAN,