9 Haziran 2010 Çarşamba

son günlerde....

annem bu ara çok yoğun.. kaç gündür hiç ilgilenmiyor ki benimle... en son dün akşam konşeri vardı bugünde okûlû vardı.... (incelterek okuyunuz)... daha yeni geldi.. ben haşta oldum koroda ki teyzenin bi oğlû var onun peşinden koştum durdum benden epey büyük hiç de laf dinlemiyor onun yüzünden annem hep bana kızdı ben de anneme küstüm bi de tırmaladım..annem çok üzüldü.. aşlında öyle yapmak da iştememşitim... sonra eve gelince ikimizde sızmış kalmışız sabah bi kalktım annem yine yok...
burnum akıyor göjüm de AKIYOR...hapşırıyorum.. bi de keyfim yok.. annem gelince beni kucağına aldı öptü sevdi güzel sözler söyledi.. barıştık... neyse ki okul kapanacak az kaldı..zor bi yıl geçirdik... herkes için zor... zeynep ablam için daha da zor... burada bahsetmek iştemiyorum... annem herşeyin başı sağlık diyor... bi de az kaldı oğlum diyor bakalım eylül ayında nerede nasıl bir başlangıç yapmış olacağız... dua edin bizim için emi... Allah sağlık versin tüm çocuklara... anne babalarına da onlara iyi bakabilmeleri için sağlık versin....


peki neler yapıyorum bu ara????... hımmmm en çok iştiklal marşını söylüyorum..çok da güzel söylüyorum...sonra annem tangram diye bişey almış onu oynuyorum....aşağıda kapının önünde mevee (merve) ablamla oynuyorum birlikte bebek kedileri seviyoruz.. biraz inatçı oldum ama annemin davranışlarına göre inadım artabiliyor...
şarkı söylemeye devam ediyorum.. bi de mengene ile tamir yapıyorum dedemle....babamı göreceğim günleri bekliyorum....

0 yorum: