26 Şubat 2011 Cumartesi

okula gittiğim günlerde annemle başbaşa kaldıklarından gece yatarken anneanne diye ağlıyor üzülüyorum zaten özlüyorum ama illa da anneanneeeeeeeeeem beni uyutsun diyor... cuma cumartesiyi beraber geçirdik besteye gittik dönüşte ormanda yürüdük bugün yine beraber resim yaptık kolaj çalısması yaptık beni annem uyutsun moduna geçti... allahtan okula hergün gitmiyorum da dengeliyoruz... gitcez bu hafta eve... parmak emmesi bitti geçici bir dönemdi galiba... oh çok şükür....şu anda tnt de kutkp eksperisini izliyoruz 4. kez... çok sevinçli kedi gibi sürtünüyor anneme bana... mutluluktan... bi de babası olSA tam mutlu olacak akın anladığım kadarıyla sadece anne baba değil annane dede babanne sevdiklerini tamamen istiyor yakınlarında...yağmurlu bir hava.. güzel bir yemek yedik peşine cadbury bitter topları yedik ohhhhhh ne güzel çikolata bu yedikçe yiyesim geliyor.. nasıl zayıflıcam ben bilmiyorum

0 yorum: