18 Haziran 2011 Cumartesi

uyuyom duuuu

bugün yeşillikli oyunlu bahçeli bi alışveriş mekanına gittik neyse akın hopladı zıpladı derken o ühengamede şapkasını kaybettik çok üzüldü.. sonra oğlum keşke daha dikkatli olsaydın şapkana sahip çıksaydın dedim.. o da yorum yapıyor anne belki de şapkam sihiylidiy...
sonra dönüyoruz arabada arkada yatıyor kucağımda babam radyoyu açtı... ince bir ses bağırıyor ne dediği belli değil... kızıyor... dedeeeeeee ben uyuyomduuuuuuuuuuuuuu


komşumuzun kızının düğününe gittik zorla gitti ilkin ama koca alan koç koş dur oynayan insanlar hareket hararet hoşuna gitti.. gelini görünce utandı kafa düştü ağzı yana kaydı..eğri ağız...

unutmuştum aklıma geldi yazayım hemen... bir arkadaşımın oğlu var akından bir yaş küçük..akının sesi ne kadar ince ise onun ki o kadar kalın.. neyse..ara ara oynuyorlar ona da anneannesi bakıyor havaların da güzelleşmesi ile bu ara aşağıda bahçelerde oynamışlar bizimki onlara çıkmış üst kata o gelmiş falan..çocuğun adı erdem.. akın bi türlü erdem diyemiyor.. adem epe (efe) ege ardem filan... ama en çok efe diyormuş erdem annesine demiş ki... anne akın benim adımı bilemiyor hep bana efe diyor bundan sonra benim adım efe (epe)olsun demiş..

0 yorum: