30 Aralık 2011 Cuma



önüne koyulmayan şeyi yemiyor masada... babasına çekmiş...
okulda da çorba seviyor diye çorba içiyor koyuyorlar önüne.. ikinci yemek türünü ya farketmiyor ya doyuyor... bugün köfte varmış çorbadan sonra bi tane köfte koymuşlar yemez diye herhalde..annem oğlum kaç tane köfte yedin demiş bir tanemi koydular sadece tabağına? bizim ki bi tane ama annane ben onu böldüm böldüm çokk yaptım çocuk saflığı...
kuzum babasının peşinde... hikmet sigara içmek için balkona çıktı paltosunu giyiyor soğuk hava..akın sordu nereye.. istanbula dedi.. gidecek diye peşinden ayrılmadı sonra da koyun koyuna uyudular koltukta... ben de bi tencere dolma sardım bi tencere de kadayıf sardım.. akının doğum gününe hazılarınıyorum


okulda yapılacak arkadaşlarıyla doğum günü ayrıca..onda da çiolatalı pastasının üzerine erkekler için araba kızlar için bebek istiyor paşa... karnım acıktı yatayım bari artık..saat 1 olmuş gece oturmayı çok özlemişim.iç pilav tarifi aldım yarın yapcam tavukla...

0 yorum: