3 Ocak 2012 Salı

mini mini minnoş



yavrumun doğum günü... hey gidi ne çabuk geçiyor zaman... güzel bir doğum günü partisi yaptık arkadaşlarından beste ve kaan vardı... zaynep ablası adı naze aradı babannesi inci kardeşi de aradı..dayısı yengesi aradı...o güzel kovboylu pastayı görünce alt dudağı yine uzadı yana doğru nasıl anlatsam ki o ağzı...
çok güzeldi arkadaşlar eş dost vardı..benim oğlum yeni yaşına sevilerek şarkılarla girdi hikmet akından sevinçli oğlum bütün herkes senin için geldi buraya diye..

benim minik minnoşum beş yıldır maceradan maceraya koşuyoruz senle.. hergün büyümeni görmek ne güzel.. bugün bana aynayı sordun nasıl beni gösteriyor diye..dersimi iyi çalışayım anlatayım sana... nerden geldi aklına aferin benim oğluma..

iyi bizim oğlumuzsun iyi ki varasın... sen olmasan ne anlamsız olurdu bu hayat..bize can veriyorsun..



şu fotoğrafta hediyeyi açarken ki dile dikkat :)


Allah nasip etsin seneye işallah daha kalabalık oluruz.. tüm herkesimizi bir araya getirebiliriz inşallah..Allah tüm çocukları analarıyla babalarıyla büyütsün..

0 yorum: