20 Eylül 2012 Perşembe

4.gün

resmi olarak okulun ilk haftası yarın sona eriyor.. bu hafta bi gece de evde olamadım okulda yatılı kaldım.. akın genel olarak çok mutlu okulda dersleri şu an hamur oyun kesme y apıştırma gibi anaokulu formatında geçiyor bi tane kendinden daha hareketli bi arkadaş buldu kendine.. o akına göre biraz daha dağınık daha az söz dinliyor gibi ama akınla sürekli koşup çekçekli çantalarını sürüyorlar.. akından büyük abla gibi görünen kız arkadaşları var.. yanındaki arkadaşı ablası gibi bana akının onura uyup çok koştuğunu anlatıyor anladı ondan nerdeyse 1.5 yaş büyük olduğunu..öğretmenimiz gayet anaç biz duygusal davranıyoruz birinin sert olması lazım o da öğretmeni olacak galiba.. fotoğrafları bi türlü makineden çıkarıp yayınlayamadık... oğlum bugün boyama yapmış uçan bi kuş yapmışlar hepsi akının ki farklı sadece o da yanına bi sürü kuş ailesi yapmış ek olarak güneş ve bulutlar yapmış çok güzeldi...güzel oğlum çok yoruluyor saat en geç 21 de çoğu zaman 20.30 da uyumuş oluyor..akşam üzeri de ormana gidiyoruz o oynuyor ben yürüyorum temiz hava alıyoruz iyi geliyor ama ödev yaparken uykusu gelmiş oluyor boyaması kötü oluyor ona bi çözüm bulmalıyız..eve yetişemiyorum geç geliyor  akını yıka yemek faslı uyku sonrasında anca çamaşır as topla hepsi sepette katlanıp yerleşmeyi beklesin bulaşık mak boşalt hiç doğru dürüst yemek yapamıyorum zaman olmuyor çok garip ve hızlı bi süreçteyim allahtan evim daınık deil  sürekli topluyorum ortada görünen bişey yok fakat çamaşırlar katlanacak daha akıncık oyncaklaırnı dağıtacak zaman bulamıyor zaten

0 yorum: