20 Ocak 2008 Pazar

ateşim var

merhaba arkadaşlar..bugün günlerden pazar.. 3 geceden beri ateşim var gecleri o yüzden sık sık uyanıyorum.. ağlayasım da geliyor.. bu ateşin sebebi aşı olmammış 10 gün önce kızamıkda dahil olmak üzere 3 tane aşı olmuştum şimdi vücudum direniyor o mikroplarla ben de ateşleniyorum.. geçecek yakında.. cumartesi günü sabah yola çıkıyoruz anamur a gidiyoruz zeynep ablam beni bekliyor parka gideceğiz orada haha sıcak olduğu için daha ço dışarı çıkabilceğim defne yi de çok merak ediyorum 4 aylık olmuş daha hiç görmedim.anneannemle dedem de gelir belki daha karar vermediler.işallah gelirler...annemin notları bitti artık rahatladı dün beni olivium a getirdiler orada insanlara benim gibi küçük bebeklere gülümsedeim konuştum... etrafı izledim çok kalabalıktı o yüzden uyuyamadım bir türlü.
bugün evdeyiz.. babam uyuyor anneannem de beni uyutuyor daha kendim uyumayı öğrenmedim.annem yazımı yazmayı bitirdikten sonra yoğurt çorbası yapacak ben o çorbayı çok severim..şimdilik hoşçakalın..

0 yorum: