11 Ocak 2008 Cuma

baba.. dede.. hade.. del ....


merhaba....
bu ara keyfim pek yerinde dedem bana her istediğimde saz çalıyor ben de sazın sapını ısırıyorum o çalarken böyle sesler kafamın içinde zonkluyor sanki. çok güzel oluyor..bu arada sanat hayatım da başladı anneme dedem dijital piyano aldı.. beni de görebilirsiniz... beni ananemle hergün yürütüyorlar.çok heyacanlı bişey bu yürümek..bana sarhoş muharrem diyor annemle babam, böyle sallanıyormuşum yerimde e kolay mı ayakta durmak.. yakında yürürüm..
dün bize yıldırımlar geldi uzun zamandır görüşememiştik onunla oyun oynadık o yürümeyi öğrenmiş ben de onun yanına gidip ondan destek almaya çalıştım ama ikimiz birden yuvarlanıp durduk.
bu ara okul kapanacağı için annem çok yoğun çok fazla sınıfı var habire not yazacağım diye uğraşıyor hafta sonu bitirmek niyetinde.. bi de biza pazar günü bi arkadaş gelecek daha önce tanışmılştık ame ben küçüktüm o zaman bakalım pazar günü görüşeceğiz anlatırım
bugün doktora gittik bana aşı yaptılar biraz ağladım sonra boyumu kilomu ölçü doktor teyze.. bana çok büyümüşsün dedi beni sevdi anneme beslenmem konusunda güzel şeyler söyledi annem bana çok iyi bakıyormuş.. o da sevindi...
annanem çok hasta öksürüp duruyor.dün akşam da dedem karabüke gitti yine gelecek..
babannemin de dizleri ağrıyormuş bu ara gelemedi görüşemedik ben de soğuk olduğu için bi de annemin bu ara işleri çok yoğun olduğu için gidemedik..
anamura dayımlara gitmeye 15 gün kaldı...

0 yorum: