9 Ekim 2008 Perşembe

nazlı oğlan seni...

annesi yazıyor..
akın bugünlerde çok nazlı..ben yokken anneme anne diyor ben gelince kadıncağızın yüzüne bakmıyor benim de boynumdan aşağı inmiyor.. pozisyonunu alıp meme diye göğsüme vuruyor.. çok komik.. verdiğimde kahkaha atıyor vermezsem dudaklarını büze büze ağlıyor..yavaş yavaş memeden kesmeyi düşünüyorum dana kadar oldu bebenim sarı kafalı minnoşum.. şimdi uyuyor daha bugün görüşmedik ben de o uyurken dinlenmiş oldum... bir sürü şey anlatıyor babası bana bahar senden de geveze olacak akın diyor :) hergün yeni kelimeler öğreniyor..aklıma gelenlerden bazıları şunlar:
abba: bittiii
anne: anne
anni:aneanne
dede:dede
baba:baba
bababa: babanne
beybi:baby tv yi aç demek
agaba:ayakkabı
gaba:kapat,kapatmak
acc:açmak
abi aba.. abi ve abla
mama:mama,yemek istiyorum
gapa:kapatmak
aouvvv: kedi
garga:kuş ve türleri
av av:köpek
en enn:araba
nenniba:araba ve tekerlekli herşey
eee ee:uyumak,uykum geli
memme:emzik
elma:emma
naze:nane
zeynep:nenep
nininin:oynamak
gaka:kaka yapmak
nım nım(sesini kalınlaştırıyor) davul çalmak,ramazan davulcusu
dıbı dıbı:müzik aletleri,çalmak söylemek
na na na :kendi bestelediği bir şarkı sözü bir yandan da dans ediyor kafasını sallayarak.. şimdilik aklıma gelenler bunlar..