28 Nisan 2009 Salı

alam anneannem dedem

evimizde şenlik var... oh be..sefam olsun..nazlanacak oynayacak bakınacak çok kişi var.. bir anda evimiz şenlendi.. gebzeden gelirken alamı getirdik.. akşam da dedem ve anneannem geldi.. bir anda onları görünce utandım.. ilk on dakika şarşırdım..işmdi sabahtan beri anneannemin bacaklarında dolanıyorum.. dün pönomokok aşısını olduk.. ateşim var şu anda.. aşı ateş yaparmış.sonra annem gitti doktora..böbrekleri iltihaplanmış.. çok sancısı var.. ama mutluyuz..son durumlar böyle..yarın büyük dayımın kızı özde abalm geliyormuş.. amerikada okula gideceği için vize işlemlerine geliyor.. sonra da hafta sonu elvan ve elif ablamalar gelecek.. hafta sonu gezeceğiz.. taksime götüreceğim onları.. yoğun bir programım var.. benle görüşmek isteyenler sekreterimden randevu alabilirler efendim..

1 yorum:

Aslı Budak dedi ki...

SArı kuzum benim, ömrün hep böyle şenlikli geçsin, Nazenin de Delya halası gelcek yarın, artık ortalık sakinleşince görüşürüz