11 Nisan 2009 Cumartesi

babammmm


babadem gitti gideli babam sabahları bana bakıyor.. sabahları evde babamla yalnız olduğumuzu bilmek beni mutlu ediyor..onu fazla yormamak için yada daha çok huzurlu olduğum için de olabilir emin değiliz ben de 8 30 9 a kadar uyuyorum.. normalde babandem varken 7 de kalkardım.. annem de diyor ki ne kadar can ciğer anneanne babanne de olsa çocuk en çok anası babasıyla mutlu ve huzurlu...
bu sabah annesi ve babası okulda olduğu için naze bize geldi..ben bir haşin erkeğim ona gösteri yapacağım diye hem onu hem kendimi paraladım..severken farkında olmadan canını yakmış olabilrim.sürekli ağzımı ve ellerimi silmeye çalışıyordu sıkıldım.. boğuşarak oynamaya istiyordum o öyle oynamayınca bir arbede oldu. annem naze yalnız hissetmesin diye kendini öperiken severken 'beni de öpmesine karşın' kıskandım.. işte bu arada kuzu kuzu dururken gıkı çıkmayan naze hanım annesi gelince aslan kesildi..bir anda panter gibi üzerime atladı..
annem de üzüldü..Allah hiç bir çocuğu anasız babasız koymasın dedi.mahsun oluyor demek ki böyle çocuklar.. ah ahhhh