27 Aralık 2009 Pazar

ders çalışıyorum



annem bilgisayarın başında birşeyler yapıyordu..sonra ben de gora bilgisayarımı aldım masaya tam onun yanına oturdum bilgisayarımı açtım ders yapmaya başladım böylece ana oğul işlerimizi yaptık.. çok sohbetli bir çocuk oldum çıktım..sürekli ya şarkı söylüyorum ya konuşuyorum... soruyorum... en çok anneme soruyorum en güzel o anlatıyor benim gözümden ne istediğimi biliyor.. zaten babama da öyle yapıyor babamın yüzünden ne yapacağını hatta tuvaletinin gelip gelmediğini bile anlıyor..şu anda da annemin doğum günü hediyesi olarak aldığı kitaplarımı okuyorum atakan ve yumurcak kitapları.. bu ara kipatlara merak saldım iyice ve hayali arkadaşlara.. anneaannem hala çok hasta annem de bugün sınava girdi babam önümüzdeki hafta büyük garaj alıp gelecek.bana doğum günü yapacaklar..
Fotoğraftaki kuzenim arda.. birlikteyken en çok kipat okumayı seviyoruz..dün akşam birlikteydik...

bir de kule yapıyorum sürekli.. annem çok beğeniyor şaheser yapmış diyor ne demekse o şahaser..bakın beğenecek misiniz...?

0 yorum: