12 Aralık 2009 Cumartesi

hayali


herşey bugün ki gazete de miki fareli resmi görmemle başladı..önce isimleri öğrendim bazılarını tanıyordum zaten.. sonra annemle uzun uzun resim hakkında konuştuk ben tek başına biraz aynı resme bakıp inceleme yaptım.. ''anne beni bu tiyatroya götür ben de burada ki çocuk elimi ağzımıa koyup şaşıracağım dedi iyice bakınca altta sahneye bakıp alkışlayan ve şaşıran o çocuğu gördüm''..
sonra mikiyi miniyi donald duck ı goofy i çağırdık benimle oynadılar. piyanonun başına geçip ortaya ben oturdum ıkı tane sandalyeyi yanıma koydum bir yanıma donald duckı bir yanıma miki fareyi onlara şarkı söyledim..sandalyeleri yan yana sıralayıp hepsini oturtum.. birlikte uyumaya gittik..
en son tek tek annelerini arayıp izin istedik bu gece bizde kalabilirler mi diye.. çünkü akın uyumaya giderken hadi arkadaşlarına güle güle de gitsinler demiştim..o da ağlayarak gitmesinler ben üzülüyorum dedi.. sonra aradık izin aldık şimdi akının ayak ucunda uyuyorlar.. ben bile varlıklarına inandım.. herşey o kadar inandırıcıydı ki...bı hayalgücü ne güzel birşey... bakalım yarın ne olacak..

0 yorum: