4 Mayıs 2010 Salı

akından inciler....

akın bıçakları biraz merak ediyor..birşeyler kesmek istiyor.. bende fazla sivri olmayan bir meyve bıçağını verdim eline bir gözüm onda yemek hazırlıyoruz birlikte... salatalık kesiyoruz.. demin fark ettim ki parmağı biraz çizilmiş.. oğlum bak bıçak kullanmak ne kadar tehlikeli gördün mü parmağını kesmişsin biraz...cevap şu....
anne bıcak benim parnağımı şalatalık zannetmiş...



akının ayağına doktor iğne yaptı biraz morarmış.. kanamış..akşam yatacağız... ayağına merhem sürdüm... bana diyor...
anne ayağıma krem şürdüğüm için çok mutluyum biliyomuşun...


süt içmiyor pek... kapının önünden yıllardır küçük cüce bir dede geçer..sabah akşam namaza gider.. bir ayağı da aksaktır... onu gösterdik... bak oğlum bu küçük dedeyi görüyor musun... o dede hiç süt içmemiş boyu küçük kalmış...o gün bu gündür günde iki bardak sütü tereddütsüz içiyor... ona sordum ğlum küçük dedeyi hatırlıyor musun?..
anne o dededen bana bahsetme yütfen..çok koykuyoyum...


sabah erken kalkmışız...babası horlamakta.. anne içerden sesler geliyor duyuyor musun evet oğlum baban horluyor...burun yolları tıkanmış da nefes alamıyor öyle ses geliyor... yollar tıkanmışsa trafik polişi gelsin o jaman...


makas istiyor... saçlarını kendisi kesmek istiyor... oğlum sen berber misin..?berberler keser saçları sadece.. başlıyor ağlamaya... ama ben beeebeyim anne aytık kendi saçımı kendim kesmek iştiyorum....


oğlum sen abi oldun biliyor musun..bak incinin abisisin..hayıy anne ben bir abi değilim ben amcayım artık....


yatma vakti.. son hazırlıklar.. pijamalara giyilmiş..dişler fırçalanmış... çorapları çıkarmayı unutmuşum... anne şu çoraplarımı çıkarabilir miyim... ayaklarım hava alın biraz...

1 yorum:

asaf yiğit dedi ki...

çok şükür ,baharcım kaç gündür bloglarda görünmüyordun...merak etmeye başlamıştım inan.herşey yolunda mı nasılsın? düzen oluşturma çabaları hala devam ediyor sanırım..Allah yardımcın olsun. çok öpüyorum...