9 Mayıs 2010 Pazar





geçen pazar sahilde babamla kayalıklarda oturduk ve yengeçleri aramıştık..sonra birlikte çekirdek çitleyip uçurtma uçurmuştuk... üstünden biraz zaman geçti ama annem çok yoğun olduğu için bir türlü yazamadı
bu kocaman bisiklet zeynep ablamın... anneannemin odasında komodinin arkaasında tesadüfen buldum... anneannem o arada iş yapıyordu sonra binip gelince çok şaşırdı
..
sonra hafta içi kulak iltihabımın iyi olup olmadığını anlamak için kontrole gittik.. doktor kan testi yapılmasını istedi.. elimin üzerinden kan çıkardılar iğne ile..acıdı biraz.. ağladım ama çok do uzun sürmedi...sonra annemle parka gittik bana parkın toptancı şekercisinden bir paket sakız aldı bana dedi ki oğlum canın çok istiyormuş gibi poz verir misin... ben de verdim...


bugün de anneler günü... şu an babamla güreşiyoruz koklaşıyoruz... harfleri sıralıyoruz.. çok güzel yağmurlu bir gün... hava hafif ve yağmurlu...
bütün annelerin anneler gününü kutluyorum..

0 yorum: