4 Ağustos 2010 Çarşamba

hala taşınmaya çalışyoruz

önce annem bir şey anlatacak sonra da ben...


dün akşam yatmadan evvel Akın sütünü içti biraz dans figürleri yaptı sonra da bana reveranslı bir şekilde selam verdi
anne şütümü içtim şana selam da verdim dedi.. ben de aferin oğlum ayrıca selamını aldım teşekkür ederim dedim.. bu sefer de elini beline koyup gözlerini kısıp biraz da alttan bakarak anneee !! neden alıyorşun benim şelamımı ooo benim şelamım dedim diyerek kapanışı yaptı...





evet şimdi şıra bende.. bugün annemle şelam markete gittik orda iki arkadaş buldum oynadık biraz.sonra da eve gelip şalonda yerde piknik yaptık evimizi taşıyoruz annem sürekli kutuları doldurup kule yapıyor kulelerle oynayamıyorum çok ayır (ağır)...annem üstüne düşer ezilirsin diyor.. çok şıcak var her yerim kaşınıyor bi de kırmızı kırmızı kabarıyor.. halılarımızı halıcı abilere verdik yıkayacaklarmış annem de beni yıkıyor..

0 yorum: