23 Ağustos 2010 Pazartesi

kurbağa surat

buldu bizi salgın... akının gözleri şişti dün bugün bi kalktım benim tek gözüm kapanmış... salgın varmış yurt genelinde anlamadım ki bir yere de gitmedik doğru düzgün nasıl oldu... benim ki bu kadar ağzı ve sinir yaptığına göre akının ıkısı bırden nasıl ağrıyordur...
dün akşam misafirlerimiz vardı oğulcuğum da keyifsizdi zaten sesi soluğu çıkmadı..
sabah da hastaneye gittik ilaçlarımızı aldık keyiflensin diye onu şu püfürdek kocaman parka götürdüm... eve gelirken bi baktık günlrtfir beklediğimiz oyuncağın kargo arabası arabanın peşine koştum kargoo kargoo diye seslendim ama yetişemedim akının çok hoşuna gitti koşmam ki habire sordu durdu neski kargo akıllılık etmiş de oyuncağı amcasına bırakmış incinin de hediyesini verdik.. keyifle oyuncağını çıkardık oynadı araba garajı ıle ılaclarımızı surduk sımdı uyuyor gunduzlerı keske bıraz uyuyabılsem ama yattım uyuyamadım aksam erken yatarım artık dunden de bır surü yemeğim var..

0 yorum: