19 Eylül 2010 Pazar

bayramın birinci günü gecesi yola çıkmışiz ben o arada uyuyordum bi uyandım kendimi arabada yatarken buldum kulağımda da horon müziği hatta gözlerim kapalı gülümseyerek kollarımı kafamı salladım sevindim de.. babannem çok sevindi şalatıklarımı ekmiş topladık sabahları köyümüzün çevresinde annemle yürüdük tepelere çıktık sonra bir sabah babam yaprakları toplayıp yaprak yağmuru yaptı.. arkadaşlarımla oynadık en çok aliyyna (aleyna) ile oynamak istedim.. babamın halasının keçisini sevdim halanın peşinden gitmek istiyor habire meeeeeeeeee meeeeeeeeee diyerek onu çağırıyordu.tevukları kovaladım arkadaşım coniyi sevemedim çok yaşlanmış tuyleri yaralanmış sevme hasta olursun dediler ben de yanında durdum ama biz giderken günlerce sesi çıkmayan coni uzun uzun havladı koştu peşimizdem..sümela manastırına gittik ben oranın ne olduğunu anlamadım ama tepelerde bi yerdi heryer yemyeşildi merdivenleri çıktık dönüşte dışarda köfte yedik ekrem eniştem babam amcam ateş yaktılar biz odun çalı çırpı topladık sonra anneme annnnne benim çookk karnım acıktı dedim annem de sevindi çünkü o benim peşimden dolaştığı için hiç acıkacak zaman olmuyodu bi iştahla yedim ki hiç kıpırdamadan...bi de upuzunnnn bi dereye gittik adı uzungöl müş orası çok güzeldi tavuklar vardı kocaman (önceden mününü derdi benim oğlum kocaman a) bi göl... balık yedik o kadar lezzetli b i alabalıktı ki salata da çok tatliydi...akşam anneme anlatırken yaptıklarımızı ilk cümlenin sonunda 1 dakikanın içinde uyuyakalmışım hemde horlayarak..tam köy çocuğu oldum bütün enerjimi sonuna kadar harcadım... halalarımı kuzenlerimi köyümü gördüm..dönüşte de ordu dolaylarında bi yerde ayaklarımızı denize sokarken kendimi çıplak suya girerken buldum eve dönüşüm de yine babamın kucağında uyurken oldu tıpkı giderken olduğu gibi..
artık evimizdeyiz.. dün annemi diş doktoruna götürdük babamla..artık annem diş doktorundan korkmuyormuş daha iyiyimiş sonra babam bizi oyun parkı olan bi alıveş yerinde bıraktı bizde güzel bir gün daha geçirdik oyun oynadık yemek yedik annem bişeylere baktı ben kipat okudum sonra babam bizi aldı yolda yine uyumuşum arabada uyuyakalmak artık en çok yaptığım şey... bugün şultan amet memeete gideceğiz şimit günü varmış..sabah babannemin patatesleri şalatalığı peyniri ile çok güzel kavaltımızı yaptık güzel bir gün...


akın bugün çözüm üretti oğlumuza çözüm üretmeyi öğretmişiz bu duruma çok sevindik.sabah burnu aktı sildim burnunu ama peçete biraz sertti acıdı anne buynumm acıdı dedi ben de sert olduğunu söyledim gitti peçeteyi biraz ıslattı anne bak ışlak mendile dönüştürdüm dedi burnunu sildik acıtmadı..buna benzer şeyler yapıyor yazmayı unutuyorum eğer not almazsam..

0 yorum: