30 Eylül 2010 Perşembe

yoğunluk yorgunluk

bir anda yoğun bir okul temposunun ortasına düştüm... bu akını da beni de çok etkiledi... dün okulda saat 4 30 a kadar dersim vardı eve gelip akını gordüm çantamı yastık yorganımı aldım okula belletmenlik için gittim beni özlemiş olan çocuğumu annem kent ormana götürerek kandırdı bugün akşama kadar yine okuldaydım... eve geldim akın uyuyor uyandı ama sonra sebepsiz ağladı aslında sebebi beni özlemiş olması ama bahanesi saçma şeyler mesela anneeeee arabamı verrrrr hüüüüüü anne burnum aktı hüüüüüüüüü anne sus hüüüüüüüüüü .. neyse şimdi yatıştı da yazıyorum birşeyler... bugün bizim evlilik yıldönümümüz 5 senemiz bitti.. ne çabuk... hey gidi hey... söyleyecek çok şey var onlaRI cebimde saklıyorum bir araya gelip yaşantımızı tekrar kurduğumuzda çıkartacağım ortayA..
bugün okuldan gelince akınla biraz boyama yaptık sorular soruyor cevabın altına çarpı işareti koyuyorsun ben öğrettiğimizi unutmuşum çarpı işaretini demiş bulundum ama sonra bilmiyor diye oğlum daire çiz dedim.. baktım çok güzel bir çarpı işareti yaptı doğru cevabın altına... şaşırdım sonra diğer cevabı işaretlerken çarpı işareti değişik bir şekildi sordum bu ne şekli o da çarpı işareti anne ama o kırılmış çarpı dedi.. bu ara enteresan şeyler anlatıyor konuşuyor ben yoğunluktan unutuyorum not alamadığım zamanlarda da unutuyorum ders programım yoğun ama okula alışırız yine.. çok şükür...
geçen gece yattık dua ediyoruz anne şimdi ben babamı dumamlı fabrikadan arasınlar diceeem demi anne dedi... işallah dedim ben de...unuttum yazacaklarımı...

0 yorum: