16 Aralık 2010 Perşembe

aktivite

bugün gün boyu okul ardından araba tamiri ile uğraştım az vakit kaldı diye de eve dönmeden direk haftada iki gün olup bir gün gidebildiğim koro çalışmama geçtim..aklım da akında..çok uzun bir gün oldu çünkü koroda çocuğunu bir yere bırakamaış arkadaşlarımın çocuklarını da görünce iyice depreşti özlemim... kırtasiyeden kalın üzerinde çeşitli boylarda dairelerin olduğu bir cetvelle simli renkli jel yapıştırıcı aldım..her akşam eve geldiğimde içim almadığı zamanlar da dahil birşeyler yapmaya geyret ediyorum.. bugün akın makaranın etrafındaki daireyi kullanıp miki farenin kafasını yapmaya çalışmış bi yerlerden kaydettiği yada uyarladığı bilgiyi kullanmış babam da çok şaşırmış.. ayrıca elmanın yarısını kestikten sonra tabağa kesilmiş kısmı alltta gelecek şekilde koyan babama aaa dede kaplumbağa gibi deyip kürdanla bacaklarını kafasını yapmışlar ardından da başka bir elmayı kirpiye dönüştürmüşler... babam şaşkın... ben şaşkın olmamaya alıştım galiba.. soğuklar çıktı çıkalı benim oğlanın motor sistemi bozuldu gazlanıp duruyor.. gece de huzursuzdu.. gece 1 olana kadar tam uykuka dalamadı gece boyunca da huzursuz olup uyanıp durdu... yarın cuma okulum yok... birlikte biraz çarşı pazar gezeceğiz saç traşı olacak gece de babamız geliyor..
bugün ki meteryalleri kullanıp yaptıklarımızı da yayınlarız.. bu ara anaokulu dergilerimize yoğunlaştık.. kesme biçme işleri azaldı hamur oynama da azaldı.gün güne uymuyor...

0 yorum: