13 Aralık 2010 Pazartesi

HAMMMsi

canım okuldan gelirken hamsi tava istedi durdum balıkçıda bir kilo hamsi... ohhhhh ben az akınla oynarken annem ayıkladı pişirmesi bana ait ayşe annemden öğrendiğim gibi... bol mısır unu bulanan balıklar güneş gibi dizilir az yağda hamsi tavası kapağı ile çevrilir... o da karadenize has.. çok hoşuma gidiyor böyle ayrıntılar seviyorum trabzon gelini olmayı.. neyse nar gibi kızarttım ilk pişenler 2. tavayı daha az.. bi güzel yedik salatayla iyice doyurdum karnımı... akın a geldi sıra pek yiyeceğinden umutlu değildim.. ben balıkk şevmem dedi o ince sesi kumbara ağzı ile... ben de gayet ciddi ve ikna edici bir sesle ama sen trabzonlusun trabzonlular balığı çok sever dedim sonrasında bir güzel yedi hamsileri ardından da tahin pekmez ne sarıyaaaaaaaaaa be.. hahahah bizim burda öyle derler birşey güzel oldu mu ne sarıyaaaaaaa be ne kayıyaaaaaa be derler... ohh dolapta pekmez yala yala bitmez... şimdi çay demlicem hafta sonu eşim geliyor..
babam epey iyiledi..annem çok yorgun... kronik kış günleri hava çok soğuk şöyle bir kar yağsa da kaysak sonra da neeeee kayıya beee desek hazır oğluma da kar çizmesi almışken... bu arada zeynebin tüm tahlilleri iyi çıkmıştı ardından abimde safrakesesinde taşlar varmış şimdi biraz beklemedeyiz... hikmetin yeni projeleri var.. bakalım işte böyle

0 yorum: