22 Ekim 2009 Perşembe

bu akşam...

ben arkadaşlarımı sayarken mert abimi söylememişim abi diye... zeynep ablam var sonra kardeşim defne de var... sonra ankarada can ve inci kardeşlerim var... trabzonda boluda kuzenlerim var sonra gülşah yeyemin karnında bir küçük kardeşim var o da kız olacakmış bu arada... ama benim ilk arkadaşım naze... giderken ona buradan kestane götüreceğiz .. neyse gelelim bu akşama... şimdi mert ebilerden geliyoruz... onun bu akşam doğum günüymüş.. hediyemizi alıp onun doğum gününe gittik.. mumları beraber üfledik.. ona hediyesini verdim o da benim dopum günüme gelecek.. sonra annemle gelirken ilginç birşey oldu.. annem taş diye ayağının ucuyla birşeye dokundu sonra o şey garip bir sesle yuvarlanınca aaaaaaa bir baktık salyangoz.. en son babamla köyde görmüştük... hem de bir sürü vardı küçük büyük bebek salyangozlar... 3 4 tanesi ağaçların oradan yola kadar yürümüşler annem dedi ki bunlar yolunu kaybetmiş yoksa araba ezer yazık gel bunları ağaçların yanına koyalım... hepsini asfaltın üzerinden alıp ağaçların otların oraya koyduk.. yağmur yağıyor dünden beri o yüzden çıkmışlar hepsi...hafta sonu babamı dört gözle bekliyorum ama o da bu ara çok yoğunmuş... işlerini bitirebilirse beni görmeye gelecek çok özledim babamı.. annem oğlum yarın nereye gidelim dedi hemen babam gidelim dedim.. hep babamı katıyorum herşeye... çok özledim babacığım seni.. bugünler geçsin seninle birlikte olalım hep.... seni çok seviyorum..Allah hiç bir çocuğu babası annesiz bırakmasın...

bu akşam üzeri annemle sulu boya yaptık dedi ki annem bu resmi ne yapalım ben de babama verelim dedim..

0 yorum: