19 Ekim 2009 Pazartesi

THM koro çalışması

Geçen hafta Türk halk müziği koro çalışmalarına başladık babam da geliyor.. hatta ocaktan itibaren eşim de gelecek bakalım.. neyse bugün yoğun bir günün ardından akınla çok görüşemedik akşam 7 gibi gidecekken babam hadi akın sen de gel dedi.. akın geldi sonra nedense orada ortam onu açmadı ağladı sızladı.. yavaş yavaş alıştı..oğlum beni kemandan piyanodan kıskanıyor bu sefer de kucağıma oturup anne sen söyleme deyip kumbara şeklindeki ağzıyla ağlamaya başladı.. sustu ardından 'çalın davulları çaydan aşağı mezarımı kazın belden aşağı adlı türküde -ki kendisi çok acıklı bir türküdür- başladı ağlmaya..neyse ki hareketli türkülerle beraber çocuğumun keyfi yerine geldi... oynamaya başladı.. kolbASatı bile yaptı 'repertuvarda kolbastı yok! darbukacı amcanın darbukasını alıp çaldı darbuka akından büyüktü o yüzden hasftaya giderken kendi küçük darbukasını getirecekmiş.. öyle buyurdu kendisi... yakında konserlerde ritimci olarak çalışmaya başlayacak kendisi...

2 yorum:

Aslı Budak dedi ki...

hahayyyy yakisir be akinim yuru be:)) minnacik darbukani bilem ozledik. Ulan agzi gercekten kumbara gibi mi ne, hic dusunmemistim

akın dedi ki...

aslı ağlama ağzı tam kumbara ağzı bak düşün bir... hahhahahah rüyalrımda sizi görüyorum valla.. özledim.. benim en güzel istanbul hatıram...