12 Ekim 2009 Pazartesi

canım babammmmmmmm



perşembe günü sevinç içinde otobüse bindim.. yol bir türlü bitmek bilmedi... otogara vardığımızda babam heyecanla bizi bekliyordu..ağzı kulaklarına varıyordu. ben de benım babam amga(amca) bak benım babam anne bak benım babam... sürekli kahkahalar içinde benim babam benim babam diyordum... sonra arabadan indik sarıldım kucakladım cilvelendim.. annem bizi görünce çok duygulandı..benim ne kadar sav,nd,ğimi o iyi anlamıştır.ben biraz buruktum bu aralar üzgündüm hırçındım .. babamı çok özlemiştim babama kavuşunca huzura erdim annem ve babamı aynı anda kucaklayıp yanaklarımızı birbirine yapıştırdım.babannem de vardı o da bana köyden salatalık getirmiş organik fasülye getirmiş mısır unu getirmiş...yavrumun yavrusi diye diye sevdi..konuşmalarmı duyunca çok şaşırdı ne güzel konuşuyor benim oğlum dedi.. tane tane konuşuyorum... babamı çok fazla göremedim istanbulun sıkıntısı biter mi 2 gün karşıda işi vardı yollarda da çaılşma olunca trafik dolayısıyla bebeımn akşamları eve gelmesi 10 u buldu..pazar günü de başbaşa banyo keyfi yaptık..beni üsküdarda fethi paşa korusuna götürdü vapura bindik... parka gittik.. çok mutluydum...ama gece otobüe binmeden evde uyuya kaldım otobüste de uyudum.. çok yorulmuşum babamla vedalaşamadım..sabah karabüke vardınca uyandığımda ilk iş babam babammm babam nerde demek oldu... haftaya yine gideceğiz....

1 yorum:

Aslı Budak dedi ki...

Ah kuzum,sari kuzummmmmm benim, bak gozlerimi yasarttin, gel de mincir mincir soracam sana bunun hesabini