1 Temmuz 2010 Perşembe

abim ve ablamlar.. bi de inci kardeşim...








cumartesi gününden beri halam ve kuzenlerim bizde.. ailecek iştambulu gezmeye bizi görmeye gelmişler.. çok keyifliyim biraz ağlayıp çoğu zaman gülüp oynuyorum.. bi de halamın eşi var o da arkadaşm.bana arkadaşım diyor.. rahat hazır ol tüfek omza selam dur öğretti tüfeğimi alıp yapıyoruz..
inciler yeni evlerine taşındılar dün oraya gittik.. çok güzeldi benim kucağıma yattı yanağımı meme sandı emmek istedi.. bi de kızlar çişini nerden yapar onu öğrendim.. çok yağmur yağdı böyyyyyle bulutlar birbirine çarptı..güm güm diye ses çıktı..inci büyümemiş ben büyüdüm onun bi de hiç dişi yoktu ikane (iki tane) dişi var.inci benim kardeşim bi de gülşah benle oyun oynadı beni sevdi kudurdu..hiç öyle yapmıyordu kocaman karnı vardı sonra inci çıktı karnından ama artık yapabiliyor bende çok sevindim de kucağına çıktım sırıtna çıktım.. bugün panorama 1453 müzesine gtiitk. geçen sene de gitmişiz ama bu kadar çok etkilenmeöiştim..çok hoşuma gitti annem hepisini anlattı ben de gerçekten oldu da evimiz yıkıldı sandım anne gidelim hadi hadi dedim çok etkilendim.. eve geldiğimizde bi baktım herşşey yerli yerinde... hafta sonu da babam beni akvaryuma götürecek kocaman bir akvaryum. içinde gezecez nemo yu görecez... yaşasın....

0 yorum: