15 Temmuz 2010 Perşembe

şıcakkkk


of çok şıcak... bi de ateşim var biraszz. annemin tepesine atlıyorum eğilip bir yerden birşeyler alıyor o anda koltuktan hopppppppp uçuyorum... çok hareket etmek istiyorum..babam dedi ki biz karadenizliyiz enerjimiz çok olur.. o yüzden hamsi paluğu kibi oynaruk.. akının enerjisini olumlu bir şekilde önce cinmastik sonra spor halk oyunları gibi birşeylere yöneltmeliyiz

annem arada of oğlum yeter yoruldum diyor ben uyuyunca biraz şarj oluyor.. sonra tekrar... fındık getirmişti halam onu da yiyiorum bi yandan..annecim hem hareket etmez diyorsun hem de finduk veriyorsun..

bu de demin ütü masası kaydırağım.. kayıp yoruldum sonra da uyuydum :)

1 yorum:

asaf yiğit dedi ki...

maşaallah..ne güzel mutlu bir çocuk görüyorum hep..bunu başarabilmek de ayrı bir mutluluk bence...öpüyorum ikinizi de...Allah bozmasın....
ankaraya da bekleriz ...