8 Temmuz 2010 Perşembe











bugün çok güzel bir gün geçirdik.. en baştan başlayayım durun bi dakika... öncelikle kandilinizi kutlarım.Allah dualarımızı kabul etsin.. pazar günü inşaat evimize gittik evimizi temizlettik.. su olmadığı için sıkıntı vardı.. benimde pek keyfim yoktu..sineklerle ve griple başım beladaydı.. gülşaha gittik bizde..iyi ki de taşınmışlar.. biz inci ile oyun oynadık artık bizi tanıyor... anneme ve bana gülümsüyor... aaauu auuu diye sesler çıkarıyor.. bi de bana bakıyor... bi de tv ye bakıyor eğer yakalarsa... fotoğraflarımızı koyuyoruz...

sonra ki fotoğraflar da dün ki olivium gezimizden..annemle OYUNCAK HİKAYESİNİ izledik..çok güzeldi.. sonra taş boyama etkinliğine katıldık... yemek yedik kaydıraktan kaydım.. akşam da babam benim her yerimi yedi...

sonra ki fotolar da bugün ki sular vadisi gezimizden.. sema teyzem pelinn teyzem ve helin ablam... annem foto çekerken hiç kendini çekememiş...bizi evimize bıraktılar..teşekkürler sema teyzeciğim.. bana ladığın arabamla da oynuyorum hep...gelince uyumuşum yorgunluktan.. annemde güzel yemekler yaptı.. sonra da çarşıya gittik babamla buluştuk babam bana harfler aldı hediye.. yapışıyor dolaba... çok güzel...

2 yorum:

inci nur dedi ki...

abisinin kucağındaki poz güzel ohhh ne rahat der gibi:)) bizde ağzı açık deliler:))nede güzel çıkmışız sefamız olsun ohhhhh:)))

akın dedi ki...

ağzımızın açık olması her şart ve koşulda birlikte mutlu olduğumuz gösteriyor bence... şu senin eski evde kayık yaptığımız bi foto vardı güzelse yükle yavrum onları..merak ettim yada hotmaile yollayıver... maşşallahhhhhh bize