28 Temmuz 2010 Çarşamba

töşekkür ederim













anamuydan bugün uçakla döndük... bulutların arasından geçtik..hatirayı gördük... doranın haritası var ya o işte... dayım bizi bozyazıya götürdü havaalanına bıraktı... şu an babam bana yemek yediriyor..annem çok yorgun.. ama dayımı yengemi kuzenlerimi gördüğüm için çok mutluyum biraz çimcikledim kardeşlerimi aslında öyle de yapmam ama baba baba dedikçe çok içlenip kıskandım... kızlar baba baba dedikçe ben de benim babam çok güçlü kocaman bi de köpek gibi karınca gibi kocamannnn dedim






bi de anamur kalesine gittik dün.. kocaman bi kale aynı iştambuldaki kaleye benziyor.. dayım önce bizi balıkçıya sonra da kaleye götürdü kalenin önündeki derede su kaplumbağaları yaşıyordu bir tanesi de annesini arıyordu.. bi de dayım bana iki tane araba aldı bi tanesi itfaiye arabası dedim ki ben bu arabayı istiyorum bu arabayla insanları kurtaracağım
sonra bi de kamyon aldı.. bi de yap boz araba aldı.. anamurda babamın kuzeni ekrem amcamla da görüştük tyabzon tıyabzon diye bağırıdık... o bordo dedi ben mavi dedim..






kardeşlerime yengeme ve bi tanecik dayıma töşekkür ederim

0 yorum: