12 Temmuz 2010 Pazartesi

günlerden pazar.. ailem...









sabah erkenden uyanmıştım. saat 7 civarı...annem ve babam da benim yaygarama kalkmak zorunda kaldılar ama erken kalkmayı güzel bir duruma dönüştürüp hemen piknik sepetimizi hazırladık saat 9 olmadan da sahilde güzel bir pikniğe koyulduk..yağmur yağmıştı bir kaç gün önce o yüzden de kimse yoktu.. sakindi ortalık..kahvaltı yaptık uçurtma uçurduk... babamla top oynadık..amcam da geldi sonra sürpriz oldu gelişi... şövalyecilik oynadık onula da.. sonrasında babam bana ağaca çıkmayı öğretti. birlikte karşılıklı ağaçlarda kedi olduk.. sonra yedikule hayvan barınağına gittik..köpeklerim beni tanıdı bana sarıldılar yaladılar üstüme atladılar..sonra eve gelip sıcak sularla yıkandık... yorgunluktan uyumuşum.. dolu dolu bir sabah geçirdik.. hepimiz çok mutluyduk...

0 yorum: